Plejádok tanításai

"A tudatos lény szabad lény, kinek joga van szabad döntéseket hozni, és senkinek sincs joga őt ebben korlátozni és uralni... ...Minden természeti létező szent és sérthetetlen, függetlenül attól, hogy egyéni szinten mennyire szolgálja a magasabb ÉN szükségleteit."

2012. február 1., szerda

Coelho a S.O.P.A-ról és az AKTA-ról


Paulo Coelho igen érdekes üzenetet hagyott az un. internetkalózok részére, és mindenkinek, aki felhasználó, végfelhasználó, vagy akinek sérül a szerzői joga! Egy kedves barátom lefordította nekünk magyarra, de ha valaki szeretné eredetiben elolvasni angolul, akkor azt is megteheti a következő link segítségével: 
Paulo Coelho a S.O.P.A és az ACTA ellen.
Világ kalózai, egyesüljetek és kalózkodjatok meg mindent, amit eddig valaha is írtam!
Nincs semmi problémám azzal, hogy az emberek pénzt keresnek a könyveikkel, pontosan ezt teszem én is. De nézd csak, mi is történik most. A Stop Online Piracy Act (S.O.P.A) széttépheti az Internetet. Ez egy VALÓS VESZÉLY, nem csak az amerikaiaknak, hanem mindnyájunk számára, hiszen a törvény - ha elfogadják - az egész Bolygót érinteni fogja.
Hogy mik az érzéseim ezzel kapcsolatban?
Szerzőként meg kellene, hogy védjem "szellemi tulajdonomat." De nem teszem.
Világ kalózai, egyesüljetek és kalózkodjatok meg mindent, amit eddig valaha is írtam!
A régi szép időkben, mikor minden ötletnek saját gazdája volt, letűnt örökre.
Először is, mivel mindig mindenki csak újrafelhasználja a négy témát: szerelmes történet két ember között, szerelmi háromszög, harc a hatalomért, illetve egy kaland története.
Másodszor, mert minden író azt akarja, hogy amit leír, azt mások elolvassák, tegye ezt egy újságban, blogon, röpiraton vagy akár egy falon.
Minél többször hallunk egy dalt a rádióban, annál élesebb a vágy, hogy megvegyük a CD-t. Éppen ez történik az irodalommal is.
Minél több ember "kalózkodik" könyvekkel, annál jobb. Ha a kezdet megtetszik nekik, másnap megveszik az egész könyvet, mert nincs fárasztóbb, mint hosszú bekezdéseket olvasni a számítógép képernyőjén.
1. Néhány ember ezt fogja mondani: Elég gazdag vagy, hogy megengedhesd magadnak, hogy a könyveidet ingyen terjesszék.
Így igaz. Gazdag vagyok. De csakugyan az volt a vágy, mely írásra késztetett, hogy pénzt keressek vele? Nem.
A családom és a tanáraim mind azt mondták, hogy az írásnak nincs jövője.
Azért kezdtem írni és azért folytattam az írást, mert ez örömet okoz nekem és értelmet ad a létezésemnek. Ha a pénz lett volna a motiváció, akkor már évekkel ezelőtt abbahagyhattam volna az írást és megkímélhettem volna magam egy csomó negatív véleménytől.
COELHO, JÓL CSINÁLOD!

1 megjegyzés: